söndag 20 juni 2010

Beställt böcker, filmer och spel

Har beställt lite böcker, filmer och spel idag.

** Nu ska jag läsa del 3 i Koontz Frankenstein serie, Dead and Alive. Såg att del 4, Lost Souls, kommit nu i juni. Jag trodde det bara skulle vara tre delar och vet inte riktigt om jag gillar att det fortsätter i ytterligare en bok.

** Blev också en pocket "Den glömda trädgården" av Kate Morton för 39:-, perfekt som present till någon.

Tänkte också se "Tidsresenärens hustru" på dvd. Den kostade bara 79:- så det var lätt att låta den slinka ner i korgen.

** Blev också "Allt för min syster", förväntar mig en snyftarfilm om en sjuk flicka vars lillasyster ska hjälpa henne bli frisk, men vill hon? Bygger på romanen med samma namn av Jodi Picoult

** "X-Men Origins: Wolverine" slank också ner i ett dubbelpack för 69:- tillsammans med "Elektra". Svårt att inte hoppa på erbjudanden när man kan ;)

Till sist anledningen till beställningen, två spel till barnen till Nintendo DS:
** LEGO Star Wars: The complete Saga
** Littlest Pet Shop Friends: Beach

Får se hur lång tid det tar för leveransen, 1-3 och 4-6 dagar för de olika sakerna gör att det borde komma i två olika paket misstänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar