lördag 28 februari 2009

Bokrea 2009

Jag har handlat lite på bokrean. Förr om åren handlade jag mycket mer, men nu är böcker så billiga året runt att det inte behövs så mycket.

Första dagen på bokrean, den 24 februari, så var jag inne på SF-bokhandeln. Där köpte jag följande:

Dexters dunkla drömmar av Jeff Lindsay, inbunden för 55:-
Missing white girl av Jeffray J. Mariotte, i pocket för 29:-
The Witch Queen av Jan Siegel, i pocket för 39:-

Sedan köpte jag lite böcker i Akademibokhandeln i Huddinge den 26 februari:

Pappersväggar av John Ajvide Lindqvist, inbunden för 79:-
Libers världsatlas, inbunden för 99:-
DVD-box med 4 filmer av Hayo Miyazaki för 299:-

Har också beställt lite böcker från CDON.com eftersom de var väldigt billiga där:

Väderälvorna av Daisy Meadows, inbundna 29:- st
Tandligan av Helena Bross, inbunden 39:-
Maken av Dean Koontz, inbunden 59:-
Brödraskapet av Robyn Young, inbunden 59:-
Equinox av Michael White, inbunden 59:-
Det femte barnet av Doris Lessing, inbunden för 59:-

Bild på böckerna kommer snart :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar