torsdag 1 mars 2012

Projekt bokhylla - dag 1

Utgångsläge: två bokhyllor i ett hörn överfulla av böcker. Dubbla rader med böcker på vissa hyllor. Skulle nog behöva en hylla till minst för att det möjligtvis skulle kunna se snyggt ut.

Har inte böckerna från årets bokrea på plats än, så det ska klämmas in ett antal böcker till i hyllorna. Fast kanske kan jag övertyga barnen om att Stephen King visst är barnboksförfattare så jag kan förvara de böckerna i deras bokhyllor?

Tillägg en stund senare:
Blir helt matt av alla böcker!Vet inte hur jag ska sortera dem. Är lite inne på att bara ha de böcker jag tycker om och vill läsa framme i bokhyllan och rensa bort en hel del. Vissa böcker kommer jag helt klart aldrig att läsa, eller inte läsa om, så de borde kunna sorteras bort. Ska tänka lite på ordningen innan jag börjar igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar