lördag 24 april 2010

Önskelista

Snart dags för lite nya böcker? Är sugen på Dean Koontz bok The darkest evening of the year. Verkar inte finnas på svenska och nu börjar jag tröttna på att vänta så det får väl bli på engelska då. Kanske skulle köpa tredje delen i Frankenstein-serien också.

Har läst ett par böcker av Alex Kava och är sugen på fler, men de finns inte översatta så det blir nog på engelska där med.

Ska kolla upp hur många av Kathy Reichs böcker jag inte läst. Har nog en eller två i bokhyllan tror jag och en ny har viss kommit ut. Kanske omläsning eftersom jag inte kommer ihåg var i serien jag är?

Har en lång önskelista på Bokus.com och adlibris.se som jag skulle kunna välja ut lite böcker från. Eller så får jag städa bokhyllorna och läsa lite gamla böcker igen eftersom pengarna i plånboken inte är fullt så många som jag skulle önska just nu när husbygget nästan är klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar