söndag 29 januari 2012

Bonniers Bokklubb luras!

Gick med i Bonniers Bokklubb nu i januari. Min mamma har varit med sedan jag var liten och det har fungerat bra. På min första tidning står det att sista datum för beställning är den 30 Januari enligt tidningen. Sista datum för att avbeställa huvudboken också antar jag.
Skulle kunna tro att det är den 30 januari som är sista datum...

När jag gick in på nätet idag, den 29 januari, så står det att det är för sent att avbeställa huvudboken! Man skulle gjort den den 19 januari. Är inte ens säker på att jag hade fått tidningen då. Smart sätt att få fler att köpa boken då de inte avbeställer innan den 19 januari som det står på nätet. Riktigt lurendrejeri!



Klicka på skärmdumpen av hemsidan för att se den större.

Har mailat kundtjänst. Ska bli intressant att se vad de har för svar.

Tillägg: Fick svar på min sida på bokklubben att de förlängt min tid att svara eftersom jag blev med så sent. Lite konstigt svar eftersom jag inte kunde avboka på nätet. Synd. Hoppas att det fungerar bättre i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar